Arbejde hjemmefra og tjene flere penge

Hvorfor har du arbejde hjemmefra? Forhåbentlig du nyde hvad du gør og ønsker at nyde livsstilen at være hjemme kan tilbyde dig, men er det fordi du ønsker at tjene penge, således at du kan få, være og gøre mere i dit liv?
Når du arbejder fra hjemmet har du så mange fordele i forhold til mange traditionelle virksomheder. Har du mere fleksibilitet så når du skal sætte i de ekstra timer, i det mindste du er hjemme og ikke behøver at tilbringe lange timer off-site.
Men, bare fordi du arbejder fra hjemmet betyder ikke, du husly dig selv fra at gøre, hvad enhver succesfuld virksomhedsejer ville gøre. De anerkender, at deres kunder fodrer dem.
Hvem betaler du? Dine kunder gøre og aldrig glemme. Desværre gør mange mennesker. De tage dine penge og derefter forsvinde ud af jorden. Og hvis du hører fra dem du kender de kun forsøger at sælge noget eller virksomhed ikke går godt. Den dumme ting er, hvis du ser efter den hånd, feeds du, de vil kigge efter dig.
Holde i regelmæssig kontakt med dine kunder, især de øverste 20% (både nuværende og tidligere) der har givet dig med de fleste indtægter.
Stadig holde kontakten med de andre via nyhedsbreve osv. Men de øverste 20% af meget særlige kunder har brug for ekstra opmærksomhed.
En mÃ¥nedlig “hvordan er tingene?” opkald. Find ud af hvordan livet behandler dem, uden at forvente at sælge noget.
Send den lejlighedsvise gave… en bog, tape, biografbilletter. Takke dem for deres virksomhed. NÃ¥r særlige tidspunkter af Ã¥ret opstÃ¥ sende dem en Jul hæmmer, New Year’s kalender, pÃ¥skeæg i pÃ¥sken. SmÃ¥ ting, som viser du pleje.
Når du får henvisninger, belønne dommer med en tak-kort eller gave.
Gøre, hvad de fleste folk i erhvervslivet ikke gør. Du vil blive forbløffet over, at hvis du konsekvent (det er nøgleordet her) gør en ekstra indsats, du vil fortsætte med at få gentage forretning eller flere henvisninger.
Min historie
For de seneste to år, havde jeg engageret tjenester af to separate ejendomsadministratorer at kigge efter vores investeringsejendomme. Ejendommen manager for company no. 1 var aldrig pro-aktiv. Den eneste gang han talte med mig var da jeg indledte kontakt, fordi jeg havde en forespørgsel eller var utilfreds med deres tjenester. Company no. 2 var nøjagtigt det samme bortset fra at de holdes i kontakt via et nyhedsbrev, som virkelig var til nogen nytte for mig som det ikke nævne noget om ejendomsforvaltning. For det meste oplysninger var om ejendomme sælges.
Det var meget interessant, at begge ejendomsadministratorer kontaktet mig kun når de var blevet anmeldt af min nye ejendom administrationsselskab, at deres tjenester ikke længere påkrævet. Begge af dem var faktisk meget ked af. De var forstyrret? Jeg er den, der betaler dem, ikke anden vej rundt. De begge ønskede at vide, hvorfor jeg var skiftende og jeg bestemt fortalt dem.
NÃ¥r den nye ejendom manager gjorde en inspektion pÃ¥ en af egenskaberne, lejerne blev hjem. De fortalte min nye ejendom manager, at de gamle selskab meget dÃ¥rlig service og de var meget langsom, følge op pÃ¥ problemer de havde. Jeg fortalte, at det gamle selskab og manager svarede “lejernes altid sige at”.
Under alle omstændigheder er punkt i denne historie at stave ud, fordi folk ikke siger noget, ikke betyder, at de er tilfredse med dine tjenester. Du skal også være på bolden som en forretningsmand. Være proaktive, ikke reaktiv.
Og for at gøre alt dette du nødt til at lære at få organiseret, administrere din tid og dig selv så effektivt som muligt. Disse er ikke færdigheder, de fleste mennesker er født med. De skal læres. Når du arbejder fra hjemmet er det afgørende at du cirkulere i den virkelige verden og vokse dit sind.
Det sidste ord
Der er masser af business rundt, men de fleste mennesker bruger masser af tid jagter det, tage pengene og køre afsted til den næste person. Men det ville være så meget lettere at se efter hvad du allerede har. (Og det samme gælder for dine personlige liv.)

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *