Øge Small Business indkomst med Check Software

Det er ikke nemt at være ejer en mindre virksomhed. Ting, der er mindre bump i vejen for store virksomheder kan være store forhindringer for de små virksomheder. En opgørelse overførsel forsinkelse, er f.eks nogen big deal, hvis du er en større detailhandler eller e-tailer. At samme forsinkelse, dog kan negativ indvirkning på en lille virksomhed relationer med sine kunder og i sidste ende koste at business penge. Hvis en lille virksomhed leverer varer eller tjenesteydelser til andre virksomheder, kan tabet af én eller to gæster betyde forskellen mellem at skabe profit og tager et tab. Sådan gælder ikke for store aktører i business-to-business markedspladsen.

Muligvis den største faktor i om en lille virksomhed overlever og trives er hvorvidt det indsamler business betalinger i en rettidig måde. En lille virksomhed er ofte prisgivet af sine kunder eller klienter til at foretage rettidige betalinger. Når kontrollen ikke ankomme med posten, kan virksomheden oplever en likviditet stykket- eller endda en krise – som kan lade det være afskåret fra lave lønninger eller opfylde sine andre finansielle forpligtelser.

Selv når et system er på plads til at generere en rettidig faktura, kamp finansiering personale ofte for at samle på disse fakturaer. I en business to business transaktioner, den lille virksomhed kan beskæftige sig med et stort selskab, der betaler på 60-dage eller endda 90-dage. I en business-to-consumer transaktion er der simpelthen kunder, der betaler sent eller slet ikke. I værste fald kontrol aldrig ankommer eller hoppe, forlader den lille virksomhed for at forsøge at indsamle på gælden. Forståeligt nok, denne proces er ubehageligt for alle parter, og har en negativ indvirkning på business indkomst.

Af alle disse grunde er små virksomheder at dreje for at kontrollere software for at øge deres business indkomst og lavere forekomst af manglende betaling. Væsentlige, denne check software giver en mekanisme til at acceptere en debitorbetaling check via telefon, fax, eller via internettet. Over telefonen, den person, der tager betaling simpelthen anmodninger kundens bank registreringsnummer, kontrol af kontonummeret og checknummeret. At acceptere betaling via fax indebærer beder kunde faxe deres skriftlige check ind i virksomheden. Marker betaling over internettet kræver kunden at kigge på deres afkrydsningsfelt og Angiv rutenummeret og checkkonto nummer i en onlineformular.

Med oplysninger fra kundens check, kan en lille virksomhed konvertere papircheck til en elektronisk check, der trækkes fra kundens checkkonto. Forskellen mellem forarbejdning papir kontrol og elektronisk kontrol er der elektronisk kontrol klart eller hoppe inden for en dag for indgivelsen, der henviser til, at det kan tage op til to uger for papir kontrol bounce, deponeres igen og hoppe igen.

Fordelene ved check software er talrige, men den mest umiddelbare virkning er, at en lille virksomhed kan øge sin likviditet. Hertil kommer, øger check software tilfredsstillelse af kunder, da kunder lide at være i stand til at betale med check, men kan ikke lide at have deres ordrer, indtil deres kontrol klart. Dette kan hjælpe øge salget og øge gentage forretning.

Øget likviditet og erhvervsindkomst værdsætter virksomheder at check software reducerer antallet af returnerede kontrol. Når samlinger skal gøres – enten på grund af forsinkede business betalinger eller dækningsløse checks – er det meget lettere og mere pålidelige til at være i stand til at tage oplysningerne over telefonen, konvertere checken i elektronisk form, og se at det rydder inden for en dag.

Når det kommer til de værktøjer, som små virksomheder har brug for at lykkes, er elektronisk check software nøglen.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *