Den ideelle cykelhjelm

Nogle af dem undlader at se ordentligt ud, før du foretager et venstre- eller højrese til travle gader. Hold øje med biler trække ud af indkørsler, se begge veje, før du trækker ud af en gyde, indkørsel eller bremse, krydser kun i vejkryds, efterlade plads mellem din cykel og parkerede biler, som dørene kan åbne pludseligt, ride enkelt-fil på gaden og altid passere andre mennesker til venstre, annoncerer din hensigt først. Dette er den første undersøgelse, der undersøger, hvilke aktiviteter på ungdomsfodbold praksis er forbundet med den højeste risiko for hoved virkninger. Det betyder, at en ændring af strukturen i ungdomsfodboldpraksis i væsentlig grad kan reducere unge spilleres eksponering for farlige hovedpåvirkninger.

KIDS Cykelhjelm Justerbar fra Toddler til Youth Size, Ages 3-7 – Durable Kid Cykel hjelme med Fun Aquatic Design Boys and Girls will LOVE – CSPC Certified for Safety and Comfort – FunWave. Vi bekræfter tidligere forskning tyder på, at disse love reduceret dødsfald og øget brug af hjelm, men vi viser også, at lovene væsentligt reduceret unge cykling. Denne artikel undersøger oprindelsen og konteksten af obligatorisk cykelhjelm love i USA. Det er derfor, det gør til den bedste cykelhjelm til alle tider. Hvis du er forælder, skal du sørge for, at dit barn bærer hjelm. Som du er shopping for, at særlige barn i dit liv, overveje nogle af disse gaveideer i måneder til år af sjov. I længderetningen viste observationsdata fra Canada imidlertid, at antallet af børnecyklister steg i de tre år, der fulgte efter indførelsen af hjelmlovgivningen (7). Befolkningsbaseret forskning i hjelmlovgivningens indvirkning på eksponeringen for cykling er nødvendig.

Selv om det er almindeligt accepteret, at cykelhjelme kan reducere risikoen for dødsfald som følge af hovedskader, har der ikke været megen forskning, der vurderer hjelmlovgivningens indvirkning på antallet af trafikdræbte. Australske cykelhjelm love blev først indført i Victoria i juli 1990 og de resterende australske stater, Australian Capital Territory og Northern Territory i juli 1992. Tidligere forskning i hjelm lovgivning har fokuseret på ændringer i hjelm iført og cykel-relaterede hovedskade. Basislinjen samlede brug sats i 1992 var 9,9 procent, hvilket steg til 20,9 procent i 1993 og til 37,1 procent i 1994. Der var stigninger i brugen af hjelm i alle aldersgrupper. Generelle lineære blandede modeller blev brugt til at vurdere virkningen af alder og tre kovarianater (hjelm stil, størrelse og certificering indvirkning hastighed) på peak acceleration.

Samlet set var alder relateret til enten ingen forskel eller en statistisk signifikant, men lille stigning (≤0,76 g/år hjelm alder) i peak attrapform acceleration. 770) spænder 0-26 år gammel blev drop testet til at måle peak lineær headform acceleration under påvirkninger til højre og venstre forreste regioner af hjelme ved to slaghastigheder (3,0 og 6,2 m / s). I overensstemmelse med EN 1078-standarden er der udført et forsøgsprogram på en eksisterende hjelm ved at udføre 90 normative påvirkninger. En vigtig nøgle til et vellykket program er en lokal forhandler villig til at ofre overskud til at fremme hjelm salg og brug. Et år senere en lokal forhandler solgt hjelme for $ 12,99; ca. 4000 hjelme blev solgt. Den pædagogiske komponent involverede præsentationer i lokale skoler og på samfundsfunktioner, lægeuddannelse og mediekampagner. En rabat hjelm program blev etableret gennem samfund donationer, som tillod hjelme, høvding – cykelairbag.dk – der skal sælges til lavindkomstfamilier for $ 5 og tilmellem- og øvre indkomst familier for $ 15; ca. 2400 hjelme blev solgt.